شرایط و ضوابط گارانتی ایرانوتبوک
این ضمانتنامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده نرم افزار های غیر استاندارد، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاه نمی باشد.
بازشدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز، بنا تشخیص کارشناسان ضربه، آسیب فیزیکی و ظاهری و مخدوش شدن سریال موجب ابطال گارانتی میگردد و گارانتی مسئولیتی برای تعمیر آن دستگاه به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.
آسیب های ناشی از اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد، شکستگی کانکتور های َUSB و آداپتور، تغییر رنگ،ورود گرد و غبار و مایعات شیمیایی، نواسانات برق و استفاده نادرست و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و…) شامل گارانتی نمی باشد.
طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از ۳ پیکسل سوخته (حداقل ۴ پیکسل سوخته ) انجام میپذیرد.
گارانتی مسئولیتی در قبال فراموش شدن اکانت، کلمه عبور ، اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه و عدم کارکرد در نرم افزار خاص را ندارد و مشتریان در صورت لزوم میتوانند قبل از مراجعه به مراکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
دستگاه خارج از گارانتی در صورت امکان با اخذ هزینه مربوط تعمیر خواهد شد.
با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی دستگاهی با مدل مشابه و احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
آداپتور و باتری دستگاه شامل ۶ ماه گارانتی میباشد.