• ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه مقدور است.
  • این ضمانتنامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده نرم افزار های غیر استاندارد،‌ سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاه نمی باشد.
  • بازشدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز، بنا تشخیص کارشناسان ضربه، آسیب فیزیکی و ظاهری و مخدوش شدن سریال موجب ابطال گارانتی میگردد و گارانتی مسئولیتی برای تعمیر آن دستگاه به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.
  • آسیب های ناشی از اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد، شکستگی کانکتور های َUSB و آداپتور، تغییر رنگ،‌ورود گرد و غبار و مایعات شیمیایی، نواسانات برق و استفاده نادرست و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و…) شامل گارانتی نمی باشد.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از ۳ پیکسل سوخته (حداقل ۴ پیکسل سوخته ) انجام میپذیرد.
  • گارانتی مسئولیتی در قبال فراموش شدن اکانت، کلمه عبور ، اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه و عدم کارکرد در نرم افزار  خاص را ندارد و مشتریان در صورت لزوم میتوانند قبل از مراجعه به مراکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  • دستگاه خارج از گارانتی در صورت امکان با اخذ هزینه مربوط تعمیر خواهد شد.
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی دستگاهی با مدل مشابه و احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
  • آداپتور و باتری و اپتیک دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.

فروشگاه بر اساس گروه